VISMA ARENA

Visma Arena erbjuder ett flertal olika mötesplatser för såväl företag som privatpersoner, 365 dagar om året. Lokaler för konferens, mässor, fest och events gör Visma Arena till en av regionens bästa fest- och konferensanläggningar.

Visma Arena är en toppmodern UEFA-klassad fotbollsarena med plats för 12 000 åskådare. Arenan är placerad mitt i Arenastaden som erbjuder unika träningsmöjligheter. Sedan 2012 är Visma Arena Östers hemmaplan och föreningens hjärta.

På arenans västra sida ligger restaurang Östergatan som drivs i föreningens egna regi sedan 2021. Här är det full aktivitet varje dag, såväl matchdag som vardag. Här äter du stans bästa lunch, konfererar i en härlig miljö, laddar upp inför matcherna eller lägger ditt företagsevent. Om du vill så kommer vi självklart ut till dig och ordnar ditt event på plats.
Läs mer på www.ostergatansrestaurang.se

Konferens- och eventbokning