LOGE & LOUNGE

Upplev matchen i egen loge

Visma Arena är en toppmoderna UEFA-klassad fotbollsarena, placerad i hjärtat av Arenstaden Växjö – en arena som skapar fotbollsupplevelser utöver det vanliga.

För dig som vill uppleva en match på ett privat och bekvämt sätt finns arenans loger och lounger – den perfekta lösningen för företag som vill bjuda in sina viktigaste kunder eller personal på en minnesvärd fotbollsupplevelse.

Våra loger rymmer 12 personer och loungerna 13 - 30 personer – alla placerade på arenans absolut bästa läge där ni ostört kan ta hand om era kunder eller personal. Era sittplatser är belägna direkt utanför logen med den helglasade vyn ut mot arenan. Här sitter ni bekvämt och nära planen. Bättre än så här kan det inte bli!

Lounge

- Tillgång till loge två timmar innan matchstart för 12-30 personer
- VIP platser med vadderad säten på arenas bästa plats
- Egen kyl fylld av kalla drycker