Di Röe Djävlarna

Östers IF lanserar insamlingen ”Di röe djävlarna”. En möjlighet för dig med hjärtat på rätt ställe att stötta föreningen.

Klicka på bilden för att komma till insamlingssidan

Säsongen 2015 blir en nystart för hela föreningen. Vi har en organisation, ledarstab och spelartrupp som vi tror stenhårt på.

Samtidigt befinner vi oss i en tuff ekonomisk situation där varje krona är viktig för framtiden och varje bidrag tas emot med stor tacksamhet.

Pengarna kommer att gå rakt in i den sportsliga verksamheten för att möjliggöra en satsning där vi under ordnade former på sikt kan etablera oss inom toppen av svenska elitfotboll igen.

Alla som bidrar med minst 500 kr, antingen via engångsbelopp eller månadsinsättningar via vår insamlingssida, får en pin med eldgaffeln att sätta på kavajen. En symbol för att man tror och hoppas på di röe djävlarna. Givetvis är såväl privatpersoner som företag välkomna att delta. Du kan självklart också besöka oss på Myresjöhus Arena för att betala eller använda vårt vanliga bankgiro 5472-4117 (märk då insättningen med ”diröedjävlarna”).

Länge leve Di röe djävlarna!

Jens Magnusson, klubbchef

Klicka här för att komma till insamlingssidan