Damlaget har klivit in i en tuff vecka med tre matcher på fyra dagar.
Veckan inleddes på allra bästa sätt då Alvesta GIF besegrades på bortaplan med 8-0. Målskyttar för dagen var Dessi Dupuy x2, Alicia Jönsson, Stina Holm, Mimmi Strömgren x2, Elin Ekmark och Ester Åkesson.
Nästa match är i Toyota Cup nu på onsdag då vi möter Liatorp/Eneryda på bortaplan.

Segersviten fortsätter för damlaget
6/1/2026
Relaterat

Seger i stadsderbyt
6/9/2026

Veckans tredje seger för damlaget
6/5/2026

Damerna vidare i Toyota Cup
6/3/2026

Ny seger och hållen nolla
5/19/2026

Storseger i Väckelsång
5/13/2026

Damlaget i Prideparaden 2026
5/11/2026

Andra segern på tre dagar för damlaget
5/7/2026

Damlaget ångar på
5/5/2026

Andra raka segern för damlaget
4/27/2026

Premiärseger inför storpublik
4/21/2026




