Säsongskickoff på Liljas Bil

Välkommen till lördagens säsongskickoff

Lördagen den 11 mars mellan klockan 10-12 håller Östers IF säsongskickoff på Liljas Bil i Växjö. Våra spelare från A-laget finns på plats för att mingla med er supportrar och Liljas Bil bjuder på kaffe och tårta under förmiddagen. Klockan 11 tar Östers ordförande Martin Jonasson plats i Öster-soffan för intervju med spelarna och sportchef Matias Concha. Då ges även tid för frågor från er supportrar.

Passa också på att säkra upp säsongen genom schyssta erbjudanden på Öster-prylar och säsongskort till kampanjpris – du som köper eller hämtar ut ditt säsongskort under lördagens event får dessutom en giveaway av Liljas Bil! Vill du även passa på att hämta ut ditt medlemskort finns det möjlighet att göra det under eventet.

Vi ses på Liljas Bil på lördag – välkommen!