Östers IF och OnePartnerGroup Växjö skapar framgång

Tillsammans har Östers IF och OnePartnerGroup Växjö skapat ett samarbetsavtal som gynnar föreningen såväl ekonomiskt som socialt.

OnePartnerGroup Växjö är med sina tre varumärken EPAB, EnPartner och EBS en komplett leverantör av kompetens och funktionslösningar inom både yrkesarbetar- och tjänstemannasektorn. Målsättningen med samarbetet är bl.a. att skapa bra synergier med företag som idag stöttar Östers IF och samtidigt är i behov av kompetens och funktionslösningar. Genom att använda OnePartnerGroup som leverantör stöttar man samtidigt Östers IF.

Med vår långa erfarenhet av både det lokala företagandet och föreningslivet var det en självklarhet för oss att stötta Östers IF, samtidigt som vi erbjuder våra tjänster. Östers IF är ett starkt varumärke inom svensk fotboll, men man tar även ett stort socialt ansvar vilket stärker integrationen samtidigt som det ger barn en positiv självbild, säger Mats Ekenstam, VD OnePartnerGroup Växjö.

Detta är en unik chans för företagare att få en stark samarbetspartner på personalsidan samtidigt som man gynnar Östers IF. OnePartnerGroup och Östers IF är två starka varumärken som tillsammans vill skapa nya affärsmöjligheter och samarbeten, säger Jens Magnusson, Klubbchef Östers IF.

För mer information vänligen kontakta

• Mats Ekenstam 0470-32 38 31
  • Jens Magnusson 0470-73 12 05

Följ Östers IF i sociala medier: