Öster bjuder på biljetter till Södra Stå

På söndag spelar Östers IF en oerhört betydelsefull match på Myresjöhus Arena och föreningen behöver ditt stöd!

- Vår supporterförening East Front har ställt upp på ett fantastiskt sätt säsongen igenom och nu vill vi hjälpa till att skapa en härlig inramning på arenan. Vi uppmanar alla i East Front att ta med sig två kompisar till matchen på söndag. Mot uppvisande av medlemskort i East Front får du nämligen under onsdagen och fredagen två biljetter till Södra Stå. Detta gäller under biljettservice ordinarie öppentider, 11-14, meddelar Östers klubbchef Jens Magnusson.

- Jag hoppas på ett välfyllt Södra Stå som tillsammans med övrig publik ska lyfta fram laget mot, för klubben, tre oerhört viktiga poäng, avslutar Jens Magnusson.

#visahjärta