Invigning Multiarena på Ljungfälleskolan

Vi medverkade vid invigningen av Ljungfälleksolans nya multiarena!

Östers IF fick idag äran att vara med och inviga Ljungfälleskolans nya Multiarena. Efter invigningen var det autografskrivning där Östers A-lags spelare Malkolm Nilsson, David Johannesson, Mattias Pavic och Filip Örnblom fick jobba hårt då alla barnen ville ha deras autografer. Därefter bjöds det på fotbollsmatch där Öster mötte ett lag från skolan – en mycket jämn match.

– Otroligt kul att få komma ut till skolorna med våra A-lags spelare och träffa alla barnen. Fotboll förenar verkligen människor, säger Hasse Anderzon, ansvarig Öster i Samhället.

"Tack för en härlig förmiddag tillsammans med era spelare! Alla elever på skolan hejade fram spelarna och sina kompisar som gjorde fina mål. Nu är det vår tur att fortsätta göra mål men framför allt fortsätta engagera och motiver liten som stor att tillsammans delta i någon sport. Tack för ert engagemang och er inspiration!"
– Ljungfälleskolan.