Årets fotbollsskola avslutades på Myresjöhus Arena

En vecka går fort när man har roligt - framtida Österhjältar toppade sista sommarlovsveckan med Östers årliga sommarfotbollsskola.

Vinnande laget!

En vecka full av fotboll för unga grabbar som älskar fotboll. Idag avslutades veckan med tävlingar på Myresjöhus Arena samt prisutdelning.

Sommarfotbollskolan har bjudit på fotbollsträning, roliga aktiviteter och lekar varvat med turneringsspel.

Det vinnande laget i turneringen blev Uruguay som utgjordes av Morgan Lindh, Wilhelm Karlsson, John Jaksic, Gustav Leek, August Davidsson, Fabian Falk, Erik Blom och Anton Rossling. Grattis lag Uruguay!

Framtidens Österhjältar har under veckan tränats av Östers elittränare för U16, U17 och U19.

Östers IF vill också tacka fotbollsskolans huvudsponsor HSB för grabbarnas träningskläder.

Vi riktar också ett tack till Restaurang Östergatan som försett alla hjältar med mat under veckan.